äntligen helg!

  V.24+4
 

Ja nu är det ju fredag idag så härligt kanske se om mamma vill komma hit en stund ikväll så slipper hon sitta själv.Om hon orkar ju hon har ont i huvudet på vänster sida tror jag det va sen nacken spökar lite med men bättre idag sa hon att det va som tur är att hon inte är jätte dålig inget kul då ju.Ja hon trodde det beror på att hennes tand är en infektion i den sen drag, men nu kommer snart min älskade hem jag längtar så han har ju varit själv nere på jobbet denna vecka ocj jag blir så arg dom tror han kan göra lika mycket jobb som när dom är 2st dumma i huvudet är dom.Ja vi ska ner och handla mat sen när han kommer bara ta på barnen strumpor & byxor sen är vi färdiga för att åka ner.Ja ha en trevlig fredag ni med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0