tvättar

ja nu tvättar vi började vid 19-22 brukar vi nästan jämt tvätta min man gick ner till tvätten nu sen så skulle han ut med vovven sista rundan.Lilleman sover i sin säng har sovit 30min och lillan sover nu det är tyst där inne hon ville inte sova så hon gick upp 3ggr innan hon fattade att hon inte fick komma upp mera för idag hon har inte sovit så mycket midda idag kanske knapp 20min så hon borde vara trött.Ja idag har vi varit i garaget min man har ju borrat sönder där vi ska ha husvagnen i vinter ju sen kanske min syster ska ha sin bil där inget är bestämt än hon måste ju komma och kolla m.m men det får bli nästa vecka för nu fredag-söndag kommer dom greja i garaget min man och martin.Jag och Ellinor kanske ska med upp vet ej om mamma och börje vill passa lilleman ett par timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0