ny affär öppnar idag

Ja det va lite jobbigt att öppna ett nytt bank/id men det gick efter en stund som tur är är ju lättare att göra sina ärenden där inne tycker jag jag har skickat in till dom den 23/9 men inte fått några pengar än undra hur lång tid det ska ta undrar jag har ju fyllt i från 1/9-31/12-08 det kanske tar ett tag vad vet jag vet att min man skulle ha tillfällig föräldrar penning från den 17/6-4/7 tror jag det va och han fick pengarna igår helt sjukt att det ska ta sånt tid.Nu är lillan vaken hör jag ska försöka hitta kläder till henne och snart packa skötväskan vi ska ju in till kalmar idag ju så man ska ju till den nya affären den heter ju Bauhaus öppnade idag kl:7, ska bara till smedby först hema lite grejor där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0