HAR INGET

har inget nät hemma så därför har jag inte kunnat skriva avarken här eller på min andra blogg men nu är jag hos mamma en stund innan dom ska åka till min storasyster och hennes son i sthlm ja så jag har ringt min man att han ska komma hit och hämta oss det regnade när vi gick hit vill inte gå hem i det vädret är kalt ute idag.3+ va det när vi gick ut vid 10:15.Så nu har jag kollat min hotmail man får så mycket skräpp där he he..Nä ha de gott det sägs att det ska bli snö inatt får la se hur det ser ut imån ha ha jag snart är helgen här imån är det ju fredag.Vi ska tvätta idag sen på lördag ska vi ställa in husvagnen ja nu ska jag ta lilleman för mamma vill nog klä på sig ha ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0