fick en kommentar

från mammabecka min första och hoppas det inte va den sista hon skriver bra i sin blogg och det va det man fastnade för så inget illa menat om ni tror det.och såhär skrev jag för att hon svarade mig

denna blogg va mycket finare än den förra eller den du har på metro.Hoppas det går att skriva till dig här inne på metro svarade du aldrig på dom inläg jag skrev eller så ville du inte vad vet jag.Men nog pratat om det söta barn har du och du har barn samma år som jag fast jag har bara två.Det är inte kul att förlora nån anhörig vet hur det skäns har förlorat några med.Men ha en bra dag

2008-10-17 @ 13:57:40
URL:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4549886


Som du kanske förstår så kan jag inte svara alla som kommenterar i min blogg, hur skulle jag då ha tid för barnen? Tack iallafall :) kram

Du svarade: det va inget illa menat.och jag förstår om du inte har tid att svara alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0