"själv"

ja nu sover lilleman med så nu sitter jag här helt själv det tillhör inte vanligheterna precis.Ska nog ta och göra mig frukost nu när man har tid he he.


  • Ja nu sitter man här igen framför dator och kollar lite skriver lite men ingen är inne på msnen hmm alla kanske har nåt annat att göra såklart jobbar kanske eller skolan,leker med barnen sover m.m ja listan kan göras lång ju.

Som ni märker lekar jag lite med texten är ju kul ibland ju ha ha..Har tråkigt inget att göra blir helt knäpp då ju hmm bara att leva mä brukar mamma säga eller vad det jag som sa det hmm eller vad det jag som sa det konstigt att man inte kommer ihåg sånt ha ha.Hoppas ni här inne som läser förstår att jag inte har nåt att göra när jag blir sånhär ha ha.Jo man måste vara knäpp ibland med ju eller??!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0