ullared

ja dit ska man idag ja nu är man färdigt med allt som ska med Ellinor och vovven även det vi ska ha med.Sen så är man redan påkläd och färdig ska bara äta färdigt min frukost sen ska jag borsta tänderna göra iordning Ellinor vid 6 för vi åker härifrån vid halv 7.Ska ge katterna mat, har tagit med lite dircka om man blir trörstig men kommer ändå stanna nån gång på vägen.Ifall man är kissenödig eller vill ha nåt eller så.

är gången v.34+5 ja exat denna dagen fick jag reda på när jag väntade Ellinor att jag fick HF=havanskapsförgiftning skönt att fallet inte är så är inte lika svullen eller urinen eller BT..jaja ha en bra dag uppdaterar kanske ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0