ska åka till kalmar

idag igen älsklingen och jag vill ha spelet Nintendo Wii vi spelade det när vi va inne på Elgiganten som har varit öppet nu 1vecka så dom har ett specialpris där inne..sen vill min man ha en gps med får la se hur det blir med det.Undra om Ellinor kommer sova lika länge idag som hon gjort dom andra dagarna nu för tiden sover hon till 10 sen är hon vaken till halv två två sen sover hon igen sen somnar hon runt 21-22 måste få henne att sova tidigare igen måste få henne att sova runt eller senast 21..Hon vaknar forfarande 2ggr/natt ibland 1gång så det är ju olika  ligger i sitt rum igen själv med en nattlampa i väguttaget på andra sida av rummet blir skymmnings ljus ganska mysigt när man vant sig..Nä ska gå och dricka lite mer vatten är som sandpapper i munnen se om min mamma vill följa med ut med hunden senare idag kanske eller min syster Johanna kanske..

det är bara 39dagar kvar så kommer bebis tiden går fort...
Nån mer som har gjort  eller ska göra 3st glukostest under garviditeten brukar inte det vara 2ggr bara det har jag fått för mig har gjort ett i v,13 sen ett i v.28 dom vill att jag gör ett till i v.34 men jag kan inte på fredag som de är bestämt så du ska jag göra ett i v.35 är inte det lite sent?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0