så varmt

ja igår va man hos Bm då allt va bra har gått upp 4kg till så sammanlagt är det 10kg är i v.33+4 efter tolv är jag V33+5.ja bt låg på 105/70 urinen kollade dom inte.Nu kan jag inte ha mina ringar har lite vatten i kroppen men inte så farligt än.Bebis ligger forfrande med huvudet neråt men rörlig har legat med huvudet neråt sen v.29+3.Jaja idag har det varit för varmt ute det va i skuggan +22 sen 29+ i solen men ändå gott får passa på att njuta för nästa vecka blir det kallare igen.Nä nu sover lillan och älsklingen har la d'ckat där inne med måste väcka honom måste ha min spruta kan inte ta den själv är sprut rädd ska snart sluta med att ta i magen får la bli rumpan i stället ett tag i benet gör så himla ont..Nä ha en bra dag för det har jag haft..Jag har ju en stegräcknare och jag går mellan 4000steg-6500steg per dag det tycker jag är bra..ska försöka komma upp till 7000steg/dag..

älskar min familj mest av allt

det är 44dagar kavr till bebis kommer

Kommentarer
Postat av: Angelica

Varför får du ta sprutor om man får fråga?

2008-05-14 @ 12:58:16
URL: http://jelikans.blogg.se
Postat av: Agneta

jo jag tar sprutor för att förebyga nya proppar under graviditeten fick ju det förra gången i båda benen.

2008-05-14 @ 14:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0