MVC

ja nu sitter man och kliar sig har fått mitt första myggbet blä..vill inte ha brukar ju alltid få så många under sommaren blä ush..Jaja idag va man på provtagning som jag gjorde för ett par veckor sedan..Eller ganska många veckor sedan i mars tror jag det va senast.Sen skulle dom ta Bt låg på 120/80 sen kollade dom urinen 3i protein sen +1 i äggvita inget att bry sig om...Sen skulle dom även kolla mitt sockerväde det hade dom inte sagt nåt om  låg på 12,5.Men bt,urinen och sockervädet skulle dom inte tagit idag så men dom är veliga där nere sen frågade hon mig om jag varit hos en deist men det behöver jag ju inte hade ju ingen gravdiabetes ju sen ska jag göra ett nytt glukostest på fredag men kom på det sen att det kan jag ju inte ska på student då ju så det får bli nästa vecka ju..ska ju ändå vara hos bm på torsdag kl:14 ta det då ska jag säga.

nä ha de gott nu har jag skrivit mycket igen..

är gången v.34+0 eller gått in i v.35 alltså bara 5veckor kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0