ja det är

varmt ute idag svettas blä vill att bebis ska komma ut när det är såhär varmt..jaja ha precis kommit in har varit ute med vovven och Ellinor är ju också med såklart, nu sitter hon och kollar på super zebran ska snart sova en stund eller försöka hålla henne vaken till pappa kommer hem så han får träffa henne lite hon brukar ju sova när han kommer på lunchen annars ju.Det är 20+ ute..Inatt drömde jag att slemproppen hade gått men det hade den ju inte.Sitter och dricker lite vatten försöker att dricka 1liter vatten/dag och så dricker jag lite saft,jucie,te minst 2koppar om dagen sen även lite läsk..jag va hos mamma igår en stund och min syster va där så hon skulle leka med vovven och ellinor he he..sen tog hon vovven med sig ner till centrum sen efter det fick hon städa bilen he he..Hon köpte två leksaker till henne dom piper men det är inget jag bryr mig om ha ha..Min man tycker inte om pip ljud men man lärs sig la nån gång ha ha..Nu har man lite ont i sidan efter att ha varit ute..Träffade även Anna,Hennes två barn mickaela på 8år och hennes lille bror på snart 3mån,Sen va Annas lillebror med och hans barn på snart 1år.Det va trevligt ser dom ju inte så mycket längre tråkigt men får la ta och ändra på det..Nä va långt detta blev

är i v.36+1 eller gången i v.37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0