helgen

ja igår va man hos Bm allt va bara bra.Hon mätte magen den ligger på nästan 36 jag är i v.36 eller v.35+4 idag.Hjärtljuden låg på 135slag/min lågt om man ska jämföra dom andra gångerna.forfarande +/- 10kg har inte gått upp nått på 2veckor skönt.Huvudet är nästan ruckbart sen låg BT på 120/70 bra, Hb 133 och ingen äggvita eller protien i urinen det är bra..Va och hälsade på där nere min syster har praktik men hon va inte där så karin ringde upp henne hon va på väg och vi fick vänta hade ju med mig vovven ner den skulle hon bara hälsa på he he..jaja nån dag kan hon passa den så älsklingen inte behöver ta med den till jobbet men det är ju ändå inga problem.Jag har skrivit upp vad jag ska ha med mig i BB väskan men inte packat nåt än.ja man har ju lite saker till att fixa innan bebis kommer

måste ha en vagga nån som vet en bra begagnad?,babysitter,blöjor våttserveter,salva måste ändå ha till lillan.kläder lite till,nappflaska liten,nappar,aminings saker, en tun overol att ha på sommar kvällarna.mössor en tun och en söt keps m.m det är vad jag kommer ihåg just nu..

ha en bra helg det ska jag ha hoppas inte bebis kommer i helgen bara mamma och Börje är inte hemma och dom ska ju ha lillan isåfall dom ska till kroksjön och sova i husvagn..så det är ju en bit.våran söta vovve..         vi förra året den 9juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0