Nu är man i v.26

ja man har gått in i v.26 eller v.25+0 som man pratar med dom inom mödravården,sjukhus m.m. Annars till vänner,släkt,familj m.m säger man v.26 det är lättare för dom att förstå.Ja så nu är det 14veckor kvar till bebis kommer längtar så..Fick gosa med en liten bebis i lördags han va 5dagar gammal han föddes den 3/3-08 det är min mans kusinbarn.Det blir la pyssling till Ellinor tror jag det va..lite cool jaja nu sitter jag och dricker kaffe va bara så sugen annars dricker jag inte kaffe mer än 1kopp när man är hos mamma men det är ju inte så ofta man är där ibland kan det bli 3ggr/v ibland är man inte där utan hon och börje kommer hit i stället.Det beror på nu sover lillan hon somnade vid 13:30 vi sov länge idag till tio men hon va vaken mellan 4-5:30 ungefär i natt så man va ganska trött.Hon drömmer mycket madrömmar nu om vad som har hänt under dagen.Stackars liten ja det är 11dagar kvar till Ellinor är 1år då blir det kalas.Har mätt magen den är 115cm mindre än förra veckan låg då på 116cm
 Vi ska kolla på en sån här vagn funderar på att köpa en sån..Verkar vara en lätt körd vagn smidig med.För Ellinor kommer inte att vara så gammal när hon blir storasyster 15månader kommer hon att vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0