ja nu håller snön på att försvinna

lite tråkigt tycker jag men det är fint väder solen lyser ute och lillan sover nu.Igår började jag med järntabletterna ska äta två om dagen i ett par dagar hade ju lågt järnväde 111 va det ju.Min mage har gått ner 3cm igen så nu ligger jag på 112cm igen.så låg jag i v.26 med Ellinor.Får la se hur det är nästa vecka på måndag när man går in i ny vecka.Ska göra ett glukosttest på fredag.Man har en ny dator så jag kan lägga in lite nya bilder på Ellinor här inne ska sen lägger jag la in nån på lunar åh sen två andra sidor.Ska åka åh kolla på en bilbarnstol till lillan idag åh även kolla på en syskonvagn med ju.Sen måste jag ha nya skor dom läcker dom jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0