fick en ny tid

ja skulle vara hos barnmorskan på torsdag kl:11:30 men det blev ändrat eftersom dom skulle på möte så det blir på fredag i stället kl:14..Men det gör ju inget..Det är ju andra gången sen man skrev in sig i v.12+4 åh nu är man i v.25+4 när man kommer andra gången.Så det är ett tag sedan man ska lyssna på hjärtljuden,mäta magen,ta blodtrycket,järnvädet åh urinprov dom kommer att vara extra noga med blodtrycket, urinprovet eftersom jag hade havanskapsförgiftning förra graviditeten.Ska säga att jag vill gå oftare där nere eftersom jag hade det även propp i båda benen åh så gravdiabetes men än så länge har jag det inte peppar ta i trä..Läkaren ville att jag skulle göra ett nytt glukostest innan jag ska på ultraljud i v.28 får la se vad dom säger där nere ska ringa till strumpmottagningen i kalmar undra vad dom har för nr dit?! Ska ringa mamma och höra lillan sitter på golvet åh leker kollar lite på barnkanalen väntar på att min älskling ska komma hem på lunch ska få min spruta med då..

ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0