det är lite vad som händer idag

ja idag ska man lägga på sommardäcken inte jag men min man och vi följer med..Så kan lillan gå lite själv och kolla runt fast man håller ju kollen på henne såklart ja nu sen i fredags har vi haft mammas ena katt här och det går bara bra dom ska ju skänka bort båda så vi tänkte en kan vi ju ta skrållan är ju för gammal för att få sin första kull..hon är ju 4år iår så dom ska ju ha första innan 3år.Men vi vet ju inte om det är en hona eller hane vi har ska vaccinera katterna denna månaden åh avmaska dom sen om det är en hane får jag kastrera den först åh sen skrållan..Nu sitter man och dricker lite kaffe.Det har man ju fått som sug.ska ta kort på magen nästa vecka har la 3st kort på magen ett i v.24 tror jag det va och ett tidigare.min man tog kort från igår på kalaset vi va på.Nu väntar man på att han ska komma hem så vi kan åka innan det blir kvällen..Lillan somnade tidigt igår med så skönt va trött efter att ha lekt ska se om man kanske hinner till babycafe om dom har öppet på onsdag.Ska försöka att gå till öf minst 2ggr/v Ellinor behöver ju leka av sig med barnen..Detta blev ett långt inlägg.Nu har man inte haft konstiga människor här inne på ett tag så jag gör inte detta inläget hemligt idag.

är i v.25+6 och det är 5dagar kvar till Ellinor är 1år.
Sen är det 98dagar kvar till bebis är beräknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0