varje dag

måste jag åka in till förlossningen eftersom jag vägrar ligga inne ja har ju bra bt hemma sen när jag kommer dit ligger jag på gränsen.Hur kan det komma sig sen har dom tagit hf prover två ggr.Och har sakt båda gångerna att om det är nåt hör vi av oss men det har dom inte gjort så då är det ju ingen hf enligt vad dom har sakt.En läkare pratar om igångsättning en annan säger att jag har hf den 3dje säger att alla prover är bra.Hur fan ska dom ha det undrar ju vi då.Allt är bra med bebis växer som den ska m.m.så min man Andreas tog kort på mig igår när jag hade ctg apparaten på mig och även på ctg mättaren.Jag könde av 4av mina sammadragningar/förvärkar.Kollade har 2+ i äggvita idag ska ta bt efter ett tag ska bra vila en stund till..Ellinor sitter och kollar sin älsklings film eller andra nike nyfiken, har precis ätit frukost hon och jag.

är gången v.37+6 idag Noneen sån har vi beställt fast en annan färg kan hämta denna veckan men har inte haft tid.NoneMin man och våran älskade dotter EllinorNonedetta är den bilden jag har än så länge ska lägga in nya idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0