kan det vara vattnet

ja det sipprar i mina hotpants är blötare än vanligt undrar om det är vattnet eller mera flytningar har även lite mensvärk och lite hård mage.Ska ta på mig en binda och kolla om ca 1timme så får jag se är ju själv hemma älsklingen fixar en bil och lillan sover somnade innan 19 idag men hon har vaknat 2dagar i rad vid 7 så hon är ju duktig på att säga till när hon vill sova..men sover forfarande inte hela nätterna..Idag har det varit för varmt ute även vovven tyckte det med..Det är forfarande 21+ ute nu helt otroligt..men det är kallt och skönt inne med..Se om man får gå till bm på torsdag eller om bebis tittar ut innan det kan man aldrig veta he he...Nä ha en bra kväll ska kolla runt lite sen ska jag dircka mitt te...ska ta kort på agen idag eller imån...

v.37+0 eller gått in i v.38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0