ja idag har man varit gift i 1år

Noneska ut och fira jag och min man efter att han har slutat jobbet blir att åka in till en resturang i kalmar och äta gott vi kunde ju inte fira när vi gifte oss hade ju dop med lillan va ju inte mer än 2,5månader då ju.Så mamma ska passa henne och Ronja ska ut och gå med henne sen när lillan vaknar igen hon har sovit sen 11:30, jaja ska hömta lite vatten måste börja dricka det igen minst 1liter om dagen så att jag inte svullnar för mycket.Ja igår hela dagen och natten till kl: 6 hade jag sammandragningar/förvärkar det gjorde ont i magen nu känns det lite så igen det kanske är på g hoppas kan komma ut innan helgen hade varit bra..när det är så himla varmt ute..ska in och ducsha sen innan vi ska in ska även kolla upp olika resturanger med...Älskar min familj över allt annat på denna jord ska nog även köpa en platt tv idag att ha i sovrummet med kanske även en riktig dvd i storarummet med.

har gått in i ny vecka idag v.39 eller v.38+0 så det är 13dagar kvar till beräknat datum kanske kommer innan eller efter det får man ju vänta och se Ellinor tittade ut den dagen hon va beräknad så man vet ju inte..Och ja vi vet könet på bebis men har inte köpt nåt i den färgen utan som båda kan ha köper det när h*n kommit ut...ha en bra dag det ska jag ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0