fortsättning från igår

ja jag hade ju förvärkar/värk igår det satt i i 3timmar sen innan man ska lägga sig så slutade det, Så typiskt vill ju ha ut bebisen ju men vill h*n inte komma än så får man lungt vänta.jaja snart ska man ta på sig och göra sig iordning och sen ringa mamma ellr Ellinors mormor hon brukar följa med ut med vovven på morgonen.Ja frukost har man ätit och lillan vaknade igen vid 7 så jag tror det kommer att förbli så nu somna kl 20 på kvällen och vaknar 7 på morgonen.Jaja idag kommer Ellinors faster Sofia hit vid 11 så måste ha varit ute med hunden innnan dess men det har jag brukar gå ut mellan 9-10 det berodde på Ellinor hur hon sov.Men det brukar bli nu när hon vaknar tidigare 9-9:30..Sen får hon klara sig till 13-14 så går jag ut igen 1timme åt gången..Sen brukar hon få gå ut igen vid 17 och sen två ggr till innan vi ska sova.Så oftast 5ggr/dag är vi ute med henne innan va den 6ggr/dag.Men hon börjar bli bättre med sin rumsrenhet brukar bara kissa inne har bara gjort det 1gång under natten idag jätte duktig är hon....

är gången v.37+1........19dagar kvar till bebis kommer...

ÄLSKAR MIN MAN ANDREAS OCH VÅRAN DOTTER ELLINOR

Igår va älsklingen bort och grejade en bil åkte vid 17 kom hem 22 ska iväg idag med så det kommer vara jag och lillan ikväll igen ska höra med mamma om hon vill komma bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0