varmt idag

ja man har varit ute med vovven sen har Lina Ellinors kusin sovit här och ska sova en natt till..Hon är så go åh Ellinor och hon har jätte kul ihop he he..Dom badade i badade i badkaret idag igen för Ellinor hade ätit yogurth glass he he.ja nu sover två av barnen men den största är vaken hon ska snart in och sova hon med.ska bada ikväll med..Ja i fredags åkte vi till öland sov i husvagn åkte hem igår det va trevligt Ellinor badade i havet men tyckte inte om det först men sen gick det lite bättre va för kallt sen fick hon bada med mormor, farfar i polen de va roligare.Ska lägga ut lite nya bilder men inte idag.

ha en bra dag..sitter och dricker te så gott

mamma och Pontus har varit här Ellinors andra kusin han fick spela lite wii, vi har ju en fitness platta

Ni ser kanske att jag har ändrat min sida vad tycker ni?????

Kommentarer
Postat av: Jelikan

Blev ju bra din blogg. Tycker det är superkul och ändra men nu har jag fått min som jag vill ha den :-)

2008-08-05 @ 14:11:59
URL: http://jelikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0