tiden går fort

hej!!

ja nu har man varit hemma ett tag och allt börjar komma i ordning..Lillan följde med mormor och farfar hem så jag har bara lilleman hemma och han sover mesta tiden har en liten vaken period på ungefär 2timmar i sträck sen så är han vaken när han äter också va han inte innan..Han sover med i sin säng som Ellinor gjorde..Ska ner till banken senare idag sen även till apoteket måste hämta ut 10st sprutor till sen slutar jag med fragmin sprutorna..Så skönt ska det bli, ska ta och hämta en kopp kaffe har sån huvudvärk men tror det beror på att jag behöver glasögon hade det när jag va yngre slutade ju för jag tyckte jag såg lika bra utan som med hehe så gör man när man är liten ha ha..Ja i torsdags va vi på bvc kollade om lilleman hade gått upp nått i vikt sen bvc tanten va här då vägde han 4050g i torsdags vägde han 4150g och 53cm lång huvud omfång 37cm.Se vad han väger imån.Jag väde mig förra veckan när vi va där har gått ner 10kg..Gick upp 12kg med lilleman.Imån är lilla Leo som han ska heta 3veckor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0