nu är han 1månad

ja vi va på bvc och vägde m.m.Han va 4105g och 51cm åh 35cm runt huvudet när han föddes nu när han är 1mån va han 4770g och 55cm huvudet 38cm..Har gått upp bra.Gick ju ner på neo när vi låg där så nu funkar amningen bättre med så skönt, pumpar lite om dagarna ändå.Sen får han tilläg på kvällen innan han ska sova vill hälst somna själv.Ellinor somnar runt 20-21 varje kväll förutom på fredagar får hon vara uppe lite längre ibland.Jaja idag spöregnade det när jag va ute med Ronja i morse sen när min man och våran dotter va ute så va det fint väder..Leos mormor och farfar va här spelade wii, sen gick jag och min man ut och gick med vovven dom passade barnen..Nä snart ska man sova lilleman har sovit i ca 30min så nu sover han fram till halv fem fem ungefär ibland lite länge vi sov till halv 12 idag alla fyra så skönt lillan va kokhet igår fick sova hos oss men nu är hon bra igen..den dagen han föddes Nu är Ellinor 16månader idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0