säger mer ord nu

ja igår fick man höra att hon sa hej och nej jätte tydligt hon börjar bli stora damen ju...så nu kan hon mamma,pappa,katt,dah,nä,nej och hej så nu är det sju ord hon kan..hon sover men jag kunnde inte sova gick upp halv åtta av att jag hostar så jag nästan spyr men halsen har jag inte ont i längre och igår hade jag ingen förskyldning men nu har jag det..för att jag hostar är för att jag har mycket slem i halsen och sen efter halstabletterna den blåa gegan...

jaja längtar till vi ska vara på bvc och mäta Ellinor se hur lång hon har blivit hennes pappa va 75cm och vägde 10,7kg när han va 10mån så hon lär ligga på ungefär det eller samma kanske mer får la se va ju 73cm den 6/12-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0