kollade måtet på magen idag

ja och kan säga att den är större än med Ellinor jag är i v.22+6 idag eller gått in i v.23...magen mätter 116cm och i v.26 med Ellinor mätte jag 112cm..Så magen är större denna gången..Lillan är forfarande sjuk men nu sover hon en stund fick i henne lite gröt idag ska se om man kan få i henne lite mat till lunchen..Så det inte bara blir välling men hon säger ju själv att hon vill ha välling eller visar..Jag är förskyld och hostar lite..Ellinor har forfarande feber, hostar och är snorig..Men har fått i henne i 2dagar nu lite alvedon och koksaltlösning gjort själv..Fint vår väder är det ute idag solen skiner och det är nästan 8+ ute så härligt..Helt otroligt våren är här 2månader innan undra när sommaren kommer då???

Ja lilla skutt håller på att sparka i magen he he..längtar tills man får höra hjärtljuden den 13/3 ska jag vara där då är jag v.25+2 eller gått in v.26...Idag ska man till apoteket åh köpa nässpray lite alvedon börjar ta slut.Sen handla lite hem har ju inget hemma...Jag kommer att skriva lite mer vecka för vecka här angånde min graviditet så folk kan följa mig finns på familjeliv med vill ni ha så fråga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0