äntligen inne

ja nu är fågeln inne min man kom hem vid 15 åh släppte in fågeln den bet honom aj måste ha gjort ont.Ja jag har precis ätit glass mm va gott ja det är redan mörkt ute och grannarna uppe har sin musik på igen man hör knapp vad dom säger på tv så irreterande ja se om dom har musiken på efter 22 idag för håller dom ett tag till kommer jag arr säga till antingen får man gå upp åh säga till först eller sätta upp en lapp nere..Ja barnen sover än och jag ska gå in åh väka lillan så hon somnar i tid ikväll mamma ska komma hit ikväll vi måste till kalmar köpa fotopapper till datorn sen så jag kan göra 4st julkort till att börja med sen köpa en ram till mammas & börje kort ena sen köpa två julklappar till en på 7år & 5år.Ja det blåser väldigt mycket ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0