ändrat bloggen

vad tycker ni om min blogg nu men hur gör jag för att fixa så det inte är så mörkt under min bild där det stor saker hmm hittar inte det tack på förhand...

ja idag har vi varit och fixat en julgran en riktig såklart det blir kungsgran i år med bara hänger det lite längre upp som förra året ha ha..Ja sen va vi och kollade på kosorna åh kalvarna det va en liten som hade kommit idag på morgonen så söt va den ler tycker om dom små men inte när dom blir stora blää..Men våran dotter ville inte åka därifrån så söt hon är jaja lillan somnade vid halv 20 idag lilleman somnade halv tio se hur länge han sover ska gör lite kvällsmat sen ska man läsa tidningen se hoppa in i sängen och sova i tid idag alltså innan 23 ha de gott och godnatt på er



Kommentarer
Postat av: Toni|Kaffetanaten

Om du vill ha en snygg blogg.se-blogg rekommenderar jag dig att besöka pinkwinter.blogg.se, hon gör snygga designer och väldigt billigt ibland gratis

2008-12-22 @ 15:57:43
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0