regnar blää

ja idag har det regnat blää men de va fint när vi gick ut vid 11 de va jag, Ellinor, Leo, Ronja och mamma brukar ju vilja följa med ut de är alltid trevligt med sällskap tycker jag, så jag tar vovven som börjar bli stark aj säger jag ibland.Ja idag gick jag och Ellinor ut med vovven och bort till mamma själva medans dom andra sov lite midda.Nu sover lillan med så snart får älsklingen gå natt promenaden med vovven sen ska vi isäng i tid ikväll senast 23 för det går inte att lägga sig vid ett varje natt när han ska upp och jobba och man ska ta hand om barnen man orkar inte.Måste fylla i till försäkringskassan så man kan få lite pengar har ju räkningar att betala sen ska jag ringa impn och beställa till för efterkontroll det har ju gått 9veckor efter förlosningen eftersom han kom på en tisdag men annars 8veckor på söndag..Ni kanske förstår vill ju få det gjort så man kan få bada i havet eller i sjön ju.Sen ska man ju ha ett preventivmedel med såklar funderar på p stav i armen men vet ej om jag kan ha det??

solar         våran husvagn  detta är min morbrorLeo på Neo sover gott Ellinor pekar på fåglarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0