Myskväll

ja mamma och barnen alltså mina syskonbarn har varit här vi hade myskväll efter att Ellinor hade lagt sig, Hon somnade lite efter åtta så trött va hon.Så nu är lilleman vaken han är hungrig hoppas han kan sova lite har ju sovit hela natten somnade vid 23 eller 00 och sov till 9:15 så duktig sen har han ätit och sovit i mellan brukar inte göra det.Ja nu har man börjat med att dricka lätt öl för att få mjölken att komma mer för den höll på att försvinna igår när jag pumpade fick jag ut 30ml idag efter att jag hade druckigt lite så fick jag ut 90ml och nu för 1timme sedan fick jag ut 110ml så det börjar bli bättre ska testa ett tag..Nä va trött man börjar bli hoppas lilleman vill sova.Har varit en liten stund hos mamma idag så barnen kan leka Ellinor och Lina har jätte roligt ihop ändå är det 6år imellan dom, Ellinor är 1år och Lina är 7år hon har ju blivit stora damen börjar ju första klass snart ju vart tar tiden vägen kommer ihåg när hon va bebis ju..Vi kommer att skaffa pippis bebisar hoppas att det är en hona och hane vi har bara så ska vi födda upp dvärj papegojor.I en lite skara
Ja den 3augusti är Ronja 6månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0