Nu är vi själva

Ja nu har Andreas åkt ja han skulle iväg och fixa en bil så han kommer hem vid sju åh hjälper till med tvätten får ju inte bära så tungt.För er som inte vet har jag foglossning och nu är magen börjar bli tyngre börjar det göra mer ont i ryggen och runt höfterna just idag blä nä nog pratat om det.Vi har ätit frokost ihop det blir ju inte så ofta men det kommer de med, Jaja innan min man åkte så ville Ellinor kolla på sin älskling film nämligen super zebran den kan hon kolla på 3-4 ggr/dag he he..ska kolla på reprisen av barnmorskorna kl:12:15 sen ska man leka med lillan och sen ska man försöka få henne att sova.Sen ska man lagga mat så vi kommer att äta vid 16-17 ungefär sen efter det kanske vi tar och går ut och går sen leka en stund i sandlådan till 18 sen ska man kolla på bolibompa sen är det ju disney dags vid fem över ungefär till 19..Sen ska vi hjälpas åt till tvätten.Sen så måste jag få min spruta.Sen om han har mer att göra åker han igen

jaja ha en bra dag det blev ett långt inlägg idag
älskar min familj mest av allt

är gången V.30+5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0