hon somnade

tidigt idag redan vid 19:15 sov hon så mamma har varit här en stund medans älsklingen va iväg och skulle greja datorn hos en kompis men de funkade inte ändå.Tråkigt har kollat på barnmorskerna idag vid 21 det är bra det programmet tycker jag.Föe ett tag sedan åt man toast mackor det va mumma nä snart ska man lägga sig.Ja den 1/4 va man på andra ultraljudet allt va bra med bebis vägde 1120g men det va en sur gubbe han frågade hur mycket jag hade gått upp i vikt +7kg sa jag inte mycket tycker jag men enligt honom fick jag inte gå upp mer eller inte mer än 8kg hur ska det gå till.Blev så ledsen så jag skrev av mig inne på familjeliv.Jaja nu ska man sluta skriva här inne hoppas jag  inte tråkade ut er

v.28+2 eller gått in i v.29

ps har ju varit fel på bloggen med så ma har inte kunnat skriva här inne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0