har nya kort på magen

ja igår gick jag in i v.30 eller är idag v.29+1 vad jag har ont i magen ganska långt ner inte alls kul men har ju varit ute och gått i det fina vädret idag gick till affären och handlade mamma och min man va med såklart lillan med.Hon växer och blir stor börjar växa ur sina 80 kläder men tur är har man lite i stl 86 sen ska man åka till ullared denna månaden med måste handla kläder sen köpa lite bebis kläder med ju he he..Jaja idag har man grillat så gott va det nu är lillan inne på sitt rum och leker.Hon är duktig kan leka själv det gjorde vi med när vi va små he he..Nä ha en bra kväll det ska jag ha jo har även fått mina stödstrumpor idag med snygga men obekväma är dom aj aj...

v.30   har ätit kladdkaka   bebis nr 2 v.17+4 eller v.18

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin mage den har blivit stor!

2008-04-13 @ 17:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0