Har kopierat från en annan sida

Ja igår va man och kollade på ett hus till vi är intresserade kanske lägga ett bud för man måste ju planera lite och så ligger ca 5mil från nybro.Det är närmare till holmsjö bara 1,3mil.Jaja nu sover lillan ska bara göra iordning saker och sen ska vi gå bort till min mamma och Börje en stund det är Ellinors mormor och farfar.Ska kanske kolla på en hund idag får se är blandras 75% newfounland vet ej exat hur det stavas sen 25% golden.

MIN  FÖRSTA GRAVIDITET

Namn: Agneta
Ålder:
28 (79)
Graviditetssymtom: tyckte jag va stor i slutet
Positivtgravtest i vecka: 6-7 ungefär

Då berättade jag för...
Mamma och Börje: v.9

Min bästa kompis: kommer ej ihåg
The girls: Kommer ej ihåg

Min barnmorska heter: marie
Vikt vi inskrivningen: 79
Vikt vid förlossningen: +17kg

Mat jag var torsk på (favviscraving): inget
Mat som fick mig att vilja kräkas: köttfärsås

Illamåendet började: inget
Och slutade: 

Mina första mammakläder: Ett par mammabralls
Första bebisprylen: strumpor

Då kände jag första sparken: Runt v 20
Vi trodde att bebisen i magen var: pojke först sen ingen anning
Namn vi funderade på: Ellinor,Tobias

Grejer som hände med min kropp: Fick gravdiabetes ,havandeskapsförgiftning, propp i båda benen
Så motionerade jag: Gick promenader,dansade

Konstiga grejer jag gjorde under min graviditet: drömde konstigt
Konstiga kommentarer jag får höra:  va stor du är
Konstigaste bebisrådet: några stycken

Värsta gravidminne: När jag fick havandeskapsförgiftningen och blev inlagd fick reda på att jag inte fick komma hem föräns bebis kom ut ville bara dö.Låg ju inne i nästan 6veckor
Bästa gravidminne: Ultraljudet ,lyssna på hjärtjuden det va så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0