va hos ett par kompisar igår

ja det va man Ellinors pappa skulle hjälpa andy med att få lite ordning på deras övervånning dom ska fixa två sovrum där uppe och ett badrum dom har börjat att riva stället där uppe det ser för j-vligt ut där uppe rättare sagt.Sen skulle pernilla ut och ge djuren mat och vatten så vi följde med jag och Ellinor sen hade hon med sig deras dotter Nora hon är 14mån hon gede hästarna mat sen skulle fåglarna ha vatten och katten sov va instäng skulle hon släppa ut den brukar gå in i det lilla huset he he den lär sig aldrig. jaja där va man till 22 sen åkte man och handlade lite gott la lillan när man kom hem fick lite mat och somnade efter en halvtimme eller så sen har hon vaknat många gånger inatt så jag la in henne hos oss vid 5 i morse sen sov hon till halv sju jag satte henne i sängen sen somnade jag sen vaknade jag vid åtta hon satt i sängen forfarande men somnade en timme eller så vi gick upp vid halv tio nu sover hon igen somnade vid 11:45 hoppas hon sover en liten stund.Hon sover en gång på förmiddan och en gång på eftermiddan sen somnar hon oftas vid 21 det är skönt

detta äter hon på en dag frukost, välling lunch gröt midda burkmat  eller vanlig mat kvällsmat välling sen ibland kan det bli ett mål till så det brukar vara 4-5mål per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0