mormor och farfar har hälsat på

dom skulle komma på äppelkaka så dom va här en stund sen pratade jag med en kompis på msn kännde henne när man bodde i rannebergen och de är ju ett tag sedan sen har man åkt på bron som det är invigning på den 26/9 he he dårarna va ute och åkte ha ha sån är jag..det va jag Andreas,Ellinor sov hela vägen sen va det mamma och börje galna är vi allihopa det kom en bil nedanför trodde säker vi va galna ha ha jaja nu sitter min underbara man och spelar spel på datan jag äter en kex choklad mmm va gott det är ska hämta lite vatten att skälja ner det med..

jag gick upp ganska mycket med lillan räknar man från jag skrev in mig va det 17kg annars va det 22kg jag gick ner 12på fyra dagar så när jag åkte hem från bb va jag 12kg lättare sen när lillan va 3mån hade jag gått ner allt +6kg till det va helt underbart kan jag lova

                                                image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0