ska in till kalmar

älsklingen skulle ha motorolga tror jag det va sen ska man till den nya äffären i kalmar med baby nåt heter den är uppe melen 10-16 idag måste kolla vi måste ha en ny matskål till lillan hon vill ju äta själv helst med händerna men även med sin sked dricka ur liten nappflaska kan hon och även dricka från sin pip mugg så duktig har hon blivit vi har gått över till 8mån gröt har ju smakat allt från 6mån och havre gröt är inte så god men den hon har nu är god tycker även jag..he he..jaja ska gå in och väcka min man så vi kan äta frukost åh åka sen ska vi bort till mamma för min syster hennes sambo och deras två barn är där...Ha det bra så länge image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0