lillan är sjuk

ja hon blev sjuk igår har feber och förkyld sover jätte dåligt inatt har sovit 4,5tim alltså bara 3,5tim på natten sen somnade vi en timme på förmiddan innan tolv.Vi vaknade vid halv nio och igår vaknade hon vid 05:45 lite tidigt om man säger så men inget att göra åt..så man är ganska så trött tur att det är helg så min man kan hjälpa till lite han ska bara greja en bil imån sen ska man på kalas siv fyller år får ha med en blomma..jaja nu sover lillan vi har varit och handlat mat väntar på att älsklingen ska komma hem så ska han göra maten är bättre med den maten vi ska ha..Jag gör ibland och min man ibland så är det här..jaja ska kolla på film ikväll hade jag tänkt den heter alla älskar alice har lånat den av mamma och hon har lånat den..Ellinor äter nästan inget men dricker vatten ijallafall

ska mysa lite senare ikväll med Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0