idag kommer dom

ja idag kommer min lilla syster och hennes man och deras två barn så Ellinor kan leka med sina två kusiner och dom stannar till på tisdag ska bli trevligt.Dom är 6 och 4år gammla så inga små barn längre.Ja idag ska man in till kalmar lillan ska få ett par skor hon vill ju bara gå hela tiden hon har gått igen hela fem steg på en dag men i omgångar..undra om hon ska gå tidigt???Det är inget fint väder gråt och tåkigt..lillan sover har sovit sen 13:30 har ju inte sovit sin timme på förmiddan nu sitter man framför dum burken igen då dricker kaffe inte ofta bara nån gång när jag blir sugen..Sen har jag fått ett kort på våran gammla häst när han springer på travet men ser ej vem det är som kör honom..så fin är han kan ta ett kort på kortet och sätta in här även på min lunarsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0