gråt & tråkigt ute

ringde mamma och frågade om hon ville följa med ut på en promenad vi gick ut vid 11 vi gick lite i skogen sen tillbacka igen och så fick vi syn på en cykel som såg ut som hennes den har ju blivit stulen men är polisanmäld så hon får ju en ny..Men tillbacka till att vi va ute va ute så älsklinge kom så vi åkte hem med honom....va ute 1timme och 15min det va härligt men man trodde ju att de skulle börja regna tog med kameran men glömde ta kort men har kort sen vi va ute en annan dag.Nu sitter jag och dricker kaffe men det va inget gott har ju inte drukigt det på över 1år ju.kunde inte dricka under graviditeten sen efter åt jag varan tabletter inget roligt nu kommer min man ska snart ner och handla mat ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0