jag ser det snöar

jag ser det snöar det va väl roligt hurra nu kommer vinter..Ja man firade fars dag hemma och sen kom min mans pappa hit med firade honom samtidigt.Sen igår va jag och Ellinor hos mamma för älsklingen skulle hämta hem bil med sin kompis.Han får ju inte köra eftersom han inte är 18år än.Så vi lekte med katterna och katterna lekte med Ellinor hon hade en sån napphållare och nappen där kissen tyckte det va kul att leka med he he så roligt ut.Sen va man hos min mans bror, hans far skulle hjälpa honom så vi hängde med dit mamma va me också sen kom Anita som är sambo med börjes ena son mattias..Va där länge sen åkte vi hem.Idag ska man handla lite efter 4 eftersom då slutar Andreas jobba. Ellinor fick kläder idag 3tröjor &1par byxor 1klänning som hon ska ha när jag fyller år så söt va den storleken på dessa kläder är 74/80 74 i tröjor börjar att bli små nu.

för er som inte vet så är min mamma och börje gifta och börje är min mans far så det blir ju Ellinors mormor & Farfar som är gifta

kommentera eller skriv till mig på lunar ni som har det heter Namarra där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0