igår va det 4år

som jag och Andreas har varit tillsammans vi träffades 1/11-03 det är länge man har varit ett par nu..jaja igår va man hos mamma älsklingen skulle greja en bil kom hem vid 19 sen efter det så skulle vi ner och handla mat till oss och lillan men vi åkte in till kalmar istället och handlade mat vi handlade även mat till lillan köpte från 8mån i stället än för att köpa mat från 6mån hon äter ju macka till gröten och den är från 8mån..Mamma sa att skulle de va för stora bitar så kan man bara mosa med en gaffel hon äter ju mosad banan utan problem och potatis med så jag tror inte de är nåt problem med det.idag får man åka och köpa lite mat men ska tvätta vid 15-19 är ju väldigt svårt att få en tid i detta hus det är ganska många som bor här det är 5st på varje våning från våning 1 till 6 sen två på 7unde..Jag älskar min man och våran underbara dotter den 7november är hon 7,5månader..

själv fyller man snart år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0